Birst BI - Scenariusze biznesowe

Systemy IT

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jeżeli chcieliby Państwo uzyskać więcej informacji o naszych rozwiązaniach, usługach, czy doświadczeniach - zapraszamy na bezpłatną konsultację.

Scenariusze biznesowe

Birst jest narzędziem BI, które można wykorzystać w każdym obszarze funkcjonowania firmy.

Przykładowe scenariusze biznesowe wykorzystania Birst Business Intelligence:

Analityka finansowa

Uprość raportowanie finansowe

Raportowanie finansowe wymaga gromadzenia danych z wielu systemów źródłowych do jednolitych KPI. W większości przypadków rozwiązania BI osiągają to, ale bez możliwości wgłębienia się w dane. Narzędzia często wymagają manualnych zapytań i przyłączeń.

Birst dla analityków finansowych daje Ci wszystkie opcje: analizy i wizualizacji połączonej z możliwością zagłębienia się w dane.

analityka finansowa csf

Analityka sprzedaży

Analiza sprzedaży stworzona dla teraźniejszości i przyszłości.

Rób więcej ze swoimi danymi sprzedaży. Dane powinny pomagać, ale CRM daje Ci tylko częściowy obraz. Wznieś się powyżej podstawowych raportów CRM. Z Birstem możesz ujednolicić swoje dane sprzedażowe, przychody, klientów, prognozy, Big Data w pojedynczym, wiarygodnym widoku i podejmować na tej podstawie właściwe decyzje sprzedażowe szybciej i pewniej. Analiza i prognozowanie sprzedaży, oceny sprzedawców, analiza pipeline, cross-sell/up-sell, analizy win/loss,…

Wyjdź poza CRM i uzyskaj pełny wgląd w sprzedaż.

Z Birst w prosty sposób wykorzystasz swoje dane sprzedażowe i uzyskasz odpowiedź na ważne pytania, takie jak:

  • Jak nasz pipeline zachowuje się kwartalnie? Dla każdego regionu? Dla każdego produktu?
  • Którzy klienci klasyfikują się do upsellingu, na bazie ich doświadczeń z produktem?
  • W jaki sposób wyniki sprzedawców uległy zmianie w miarę przesuwania się obsługiwanych terytoriów?
  • i wiele innych.

Analityka marketingowa

Integruj z łatwością wszystkie swoje działania

Dane marketingowe i technologie przesycają rynek, dostarczając przytłaczającej ilości nowych rozwiązań. Niezależnie czy działasz w branży B2C, B2B, możesz teraz ujednolicić wszystkie swoje dane marketingowe w jeden zaufany widok i podejmować decyzje marketingowe z większą pewnością. Planowanie popytu, zarządzanie kanałami sprzedaży, analizy social media, profilowanie klienta, …

Zwiększ wiarygodność, prędkość i przejrzystość swoich działań marketingowych.

Niezależnie czy zarządzasz kampaniami marketingowymi czy odpowiadasz za kanał marketingu internetowego, Birst dostarczy Ci narzędzi dopasowanych dla Ciebie, wyposażając w rozwiązanie do podejmowania trafnych decyzji bazujących na wiarygodnych danych. Czego możesz się spodziewać po Birst:

  • Kompletna analityka, wizualizacje, interaktywne analizy, dashboardy, analiza predykcyjna,…
  • Bazujący na najlepszych praktykach, gotowy zestaw szablonów, raportów, KPI dla Marketo, Salesforce.com, Google Analytics,…
  • Analityka social media, analiza sentymentów,…
  • Zautomatyzowane dane z wielu różnych źródeł w jednym spónym, wiarygodnym widoku danych.
  • i wiele innych

Analityka łańcucha dostaw

Zarządzaj każdym etapem łańcucha dostaw z jednego widoku

Birst umożliwia współpracę w obrębie całego łańcuch dostaw – wewnętrznych procesów biznesowych, klientów i dostawców.Widok w czasie rzeczywistym pozwala osobom podejmującym decyzję dostosować się do zmian w popycie i podaży, a skutki ich decyzji będą uaktualniane na bieżąco.
Pobierz e-book

Analityka w obszarze serwisu i operacji

Popraw jakość usług i efektywność codziennych działań

Zwiększ satysfakcję klientów zapewniając szybką wymianę wiedzy. Identyfikuj przyczyny nieefektywnych operacji i niezadowolenia klienta. Uzyskaj głębszy wgląd, podejmuj decyzje oparte o rzetelne dane – optymalizuj jakość obsługi, a jednocześnie popraw wydajność operacyjną.

Materiały dodatkowe

Raport BI Gartnera

Czy wiesz, które rozwiązanie BI najlepiej pasuje do potrzeb analitycznych Twojej organizacji?

Najnowszy raport Gartnera „Critical Capabilities for Analytics and Business Intelligence Platforms” przedstawia szczegółową analizę 22 najlepszych producentów rozwiązań analitycznych. Raport jest rozszerzeniem do „Magic Quadrant for Analytics and Business Intelligence Platforms.”’ i w całości bierze pod lupę kluczowe możliwości oprogramowania BI ze względu na potrzeby analityczne organizacji.

Czytaj więcej (1 min)
Power BI vs Birst

Power BI vs Birst – bitwa na głosy

W najnowszym opublikowanym przez firmę Gartner raporcie dotyczącym platform Analitycznych i Business Intelligence już od kilku lat najwyżej uplasowany - w kategorii liderów - jest Microsoft z rozwiązaniem Power BI. Dla odmiany, po przekątnej, jako lider wśród rozwiązań niszowych jest Birst. Zapraszamy na webinarium podczas, którego przedstawimy co najlepszego ma w sobie Power BI i Birst oraz które z tych rozwiązań będzie lepsze z punktu widzenia różnic, możliwości, oczekiwań i specyficznych potrzeb użytkownika.

Czytaj więcej (2 min)
Business analytics summit

Polish Business Analytics Summit

W dniach 20-21 marca 2018 odbędzie się szósta edycja Polish Business Analytics Summit. Największe w Polsce spotkanie przedstawicieli analityki biznesowej, którego celem jest pokazanie, jak w praktyce organizacje analizują dane i zarządzają projektami data science. Zapraszamy do udziału w całej konferencji, a w szczególności do wysłuchania naszej prezentacji pokazującej jak szybko i efektywnie można wdrożyć rozwiązanie Business Intelligence z wykorzystaniem Birst BI.

Czytaj więcej (1 min)

Webinarium – Birst BI

Pokażemy co sprawia, że Birst BI jest unikalnym rozwiązaniem. Narzędzie, które łączy elastyczność typowego self-service BI (szybkie analizy i wizualizacje na potrzeby użytkownika), a jednocześnie może być wykorzystane i zarządzane w sposób scentralizowany (narzędzie BI zarządzane w skali organizacji - jeden wspólny model danych).

Czytaj więcej (3 min)