Microsoft Dynamics CRM

Systemy IT

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jeżeli chcieliby Państwo uzyskać więcej informacji o naszych rozwiązaniach, usługach, czy doświadczeniach - zapraszamy na bezpłatną konsultację.

Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM to narzędzie służące zarządzaniu relacjami z klientami (Customer Relationship Management – CRM). Wpływa na wzrost skuteczności sprzedaży oraz marketingu poprzez integrację informacji z mediów społecznościowych, analizom biznesowym oraz zarządzaniu kampaniami w chmurze. Istnieje kilka wariantów korzystania z Dynamics CRM: firma przechowuje dane w chmurze, lokalnie bądź w modelu hybrydowym.

Zalety dla sprzedaży:

  • możliwość wykorzystania różnych typów urządzeń, w tym mobilnych,
  • zarządzanie relacjami z klientami,
  • analizy informacji z portali społecznościowych,
  • analizy oraz wsparcie sprzedaży.

Obsługa Klienta:

  • wielokanałowa obsługa Klienta,
  • unified service desk – zunifikowany punkt kontaktu z użytkownikami,
  • zarządzanie relacjami biznesowymi,
  • baza wiedzy,
  • obsługa klienta poprzez serwisy społecznościowe.

Funkcje marketingowe:

  • zarządzanie kampaniami,
  • zarządzanie potencjalnymi klientami,
  • zarządzanie zasobami marketingowymi,
  • marketing w mediach społecznościowych,
  • analizy marketingowe.