Infor Expense Management

Systemy IT

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jeżeli chcieliby Państwo uzyskać więcej informacji o naszych rozwiązaniach, usługach, czy doświadczeniach - zapraszamy na bezpłatną konsultację.

Infor Expense Management

Zautomatyzuj proces zarządzania wydatkami służbowymi.

Infor Expense Management pozwala firmom, w prosty sposób automatyzować procesy biznesowe związane z wydatkami i egzekwowaniem przestrzegania zasad. Dzięki temu zmniejsza związane z tym koszty administracyjne i zmniejsza możliwość przypadkowego błędu, czy celowego oszustwa.

Wydatki służbowe, w wielu instytucjach stanowią jeden z głównych kosztów działalności, Infor Expense Management pozwala nie tylko na ich efektywne zarządzania od strony firmy, ale w znaczny sposób ułatwia funkcjonowanie pracowników (zarówno inicjujących koszty, zatwierdzających je, czy rozliczających, analizujących)

Zobacz poglądowy film o Infor Expense Management

Infor Expense Management to kompletne rozwiązanie – poznaj wybrane możliwości:

Chmura lub on-premise.

Infor Expens Management jest dostępny zarówno w wersji chmurowej jak i standardowo może być umieszczany na serwerach klienta.

Mobilność

Możesz połączyć się do systemu z dowolnego urządzenia – dla użytkowników to pełna dowolność dostępu, z aktualnego miejsca pracy tzn. niezależnie czy jesteś w podróży i chcesz dokonywać zmian zdalnie ze smartphone, czy z komputera za biurkiem – będziesz miał takie same możliwości.

Zgodność z politykami organizacji

W twojej organizacji obowiązują różne reguły w zależności od kraju (np. inne kilometrówki, diety) – bez problemu możesz to uwzględnić. Zarządzanie procesem, regułami, bezpieczeństwem – możesz dowolnie definiować prawa, reguły, definiować procesy oddzielnie dla krajów, grupy, czy pojedynczych pracowników

Wielojęzyczność

Wolisz używać danej wersji językowej dla odpowiedniej lokalizacji (angielski, niemiecki, francuski, włoski, koreański, chiński, …, a może polski?).

Obsługa płatności i rezerwacji

Integracja danych z kart płatniczych (American Express®, MasterCard®, Visa®, and Diners Club®), płatności elektroniczne czy możliwości rezerwacji, to tylko niektóre funkcjonalności.

Szybko i na czas

Paragony i faktury dostarczone na czas (skan, fax, zdjęcie), szybsze rozliczanie transakcji i pełna transparentność procesu, gotowe raporty zarządcze I audytorskie.

Cały proces w jednym systemie

Infor Expense Management z perspektywy użytkownika biznesowego, składa się z czterech głównych modułów, które adresują potrzeby całego procesu planowania, inicjowania, zatwierdzania, rozliczania, analizy i raportowania.

 

Expense Reports
(Raporty wydatków)

Zarządzaj procesem, racjonalizuj i uzyskaj szybki zwrotu poniesionych kosztów.

Expense Report (pdf)

Travel Plans
(Plany podróży)

Ogranicz niekrytyczne podróże tylko do tych, które zostały wcześniej zaakceptowane.

Travel Plans (pdf)

Timesheets
(Karty czasu pracy)

Zarządzaj zadaniami i czasem pracy swoich pracowników.

Timesheets (pdf)

Payment Requests
(Wnioski o płatność)

Zautomatyzuj i efektywnie zarządzaj płatnościami na rzecz dostawców.

Payment Requests (pdf)

Chcesz więcej informacji na temat rozwiązań do zarządzania wydatkami lub chcesz zobaczyć rozwiązanie w działaniu skontaktuj się z nami drogą mailową info@codec.pl lub zadzwoń pod numer telefonu +48 22 496 60 00.