Infor Expense Management
Infor Expense Management pozwala firmom, w prosty sposób automatyzować procesy biznesowe związane z wydatkami i egzekwowaniem przestrzegania zasad. Dzięki temu zmniejsza związane z tym koszty administracyjne i zmniejsza możliwość przypadkowego błędu, czy celowego oszustwa.
Wydatki służbowe, w wielu instytucjach stanowią jeden z głównych kosztów działalności, Infor Expense Management pozwala nie tylko na ich efektywne zarządzania od strony firmy, ale w znaczny sposób ułatwia funkcjonowanie pracowników (zarówno inicjujących koszty, zatwierdzających je, czy rozliczających, analizujących)
Zobacz poglądowy film o Infor Expense Management
Infor Expense Management to kompletne rozwiązanie – poznaj wybrane możliwości:
Chmura lub on-premise.
Infor Expens Management jest dostępny zarówno w wersji chmurowej jak i standardowo może być umieszczany na serwerach klienta.
Mobilność
Możesz połączyć się do systemu z dowolnego urządzenia – dla użytkowników to pełna dowolność dostępu, z aktualnego miejsca pracy tzn. niezależnie czy jesteś w podróży i chcesz dokonywać zmian zdalnie ze smartphone, czy z komputera za biurkiem – będziesz miał takie same możliwości.
Zgodność z politykami organizacji
W twojej organizacji obowiązują różne reguły w zależności od kraju (np. inne kilometrówki, diety) – bez problemu możesz to uwzględnić. Zarządzanie procesem, regułami, bezpieczeństwem – możesz dowolnie definiować prawa, reguły, definiować procesy oddzielnie dla krajów, grupy, czy pojedynczych pracowników
Wielojęzyczność
Wolisz używać danej wersji językowej dla odpowiedniej lokalizacji (angielski, niemiecki, francuski, włoski, koreański, chiński, …, a może polski?).
Obsługa płatności i rezerwacji
Integracja danych z kart płatniczych (American Express®, MasterCard®, Visa®, and Diners Club®), płatności elektroniczne czy możliwości rezerwacji, to tylko niektóre funkcjonalności.
Szybko i na czas
Paragony i faktury dostarczone na czas (skan, fax, zdjęcie), szybsze rozliczanie transakcji i pełna transparentność procesu, gotowe raporty zarządcze I audytorskie.
Cały proces w jednym systemie
Infor Expense Management z perspektywy użytkownika biznesowego, składa się z czterech głównych modułów, które adresują potrzeby całego procesu planowania, inicjowania, zatwierdzania, rozliczania, analizy i raportowania.
Expense Reports
(Raporty wydatków)
Zarządzaj procesem, racjonalizuj i uzyskaj szybki zwrotu poniesionych kosztów.
Travel Plans
(Plany podróży)
Ogranicz niekrytyczne podróże tylko do tych, które zostały wcześniej zaakceptowane.
Timesheets
(Karty czasu pracy)
Zarządzaj zadaniami i czasem pracy swoich pracowników.
Payment Requests
(Wnioski o płatność)
Zautomatyzuj i efektywnie zarządzaj płatnościami na rzecz dostawców.
Chcesz więcej informacji na temat rozwiązań do zarządzania wydatkami lub chcesz zobaczyć rozwiązanie w działaniu skontaktuj się z nami drogą mailową info@codec.pl lub zadzwoń pod numer telefonu +48 22 496 60 00.